dinsdag 12 januari 2016

Alleen maar even laten zien...

Ik heb op mijn vorig bericht fijne reacties gekregen!
Dank je wel voor jullie begrip.
En ik weet wel, een blog loopt niet weg, dus ....
Ik heb nl serieus overwogen om het maar helemaal op te geven.
Maar besloten het niet te doen....
Ooit hoop ik weer zo ver te zijn dat ik weer gezellig kan bloggen!
Voor nu wil ik alleen maar even mijn vordering laten zien.....
Dit laatste patroon is veel tellen en dat is juist heel erg goed voor me...
Waarschijnlijk ga ik dit nog 1 misschien 2 keer herhalen en dan de boogjes en hartjes zodat er toch een symmetrie in zit.... want daar houd ik toch wel van....
Het is zo leuk om te doen....
En het past zo goed bij de kussens op de bank..... (zie mijn vorige blogpost)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)