maandag 19 oktober 2015

Inbreien, ja, sorry, alweer...

Het kussen is klaar.....
Even proberen of het past..... (om een oudje)
Valt me niet tegen....
Aan een kant heb ik het gewoon aan elkaar gebreid.... je weet wel, met 3 naalden.
Inmiddels heb ik een nieuw binnenkussen gehaald en moet ik de draadjes nog even wegwerken en vastnaaien....
Inmiddels ben ik iets 'wijzer' geworden... elke drie à vier steken brei ik de andere draad mee.... hoewel ik nu weer een beetje bang bent dat je dat aan de voorkant kunt zien straks....
Nou ja, oefening baart kunst.....
Of ik uiteindelijk al die kussens neer ga leggen begin ik me wel af te vragen hoor.... Maar ik wil zo graag netjes kunnen inbreien.....
Want dat ding van Wieke lacht me de hele tijd toe, maar dan wil ik wel een beetje fatsoenlijk kunnen inbreien.....
Want weten jullie dat inbreien (en dus veel tellen) therapeutisch werkt? Als ik moet tellen kan ik niet prakkiseren....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)