maandag 8 juni 2015

Mammerklap

Weten jullie nog? De mammer-klap (ik vind het gewoon leuk om de klemTOON verkeerd te leggen bij dit ding...)
De mammerklap via Marjan van het blog 'Muziek en meer'(klik) waar ook ik aan meedeed?
Hij was wat later af dan die van de anderen, maar toch heb ik 'm afgemaakt. Hier liet ik jullie zien dat hij af was.
Maar ja, als iets af is wil dat nog niet zeggen dat het direct een bestemming heeft...
Het lapje lag keurig gestreken op een plekje war het telkens weer van moest verhuizen. Ik wilde het ook niet in het zicht hebben liggen, want het was nog absoluut niet afgewerkt....
Tot ik vorige week aan het grabbelen was in mijn lappen en toen een donkerrood stukje stof vond dat in eens een bestemming kreeg. Want ook had ik nog een soort lijstje gevonden waar ik ooit eens in een dolle bui van dacht dat ik zou gaan schilderen.... Het ding lag nog netjes in de platic verpakking te wachten op betere tijden....
De 'aankleding' verdient geen schoonheidsprijs, maar voorlopig ben ik er wel tevreden over. Het mag in ieder geval aan de muur hangen.
Nu heeft het nog geen goed plekje, maar als straks het huis van mijn moeder leeg moet, dan komt er toch een invasie deze kant op en moeten we toch aan het schuiven, passen en meten om alles weer een leuk plekje te geven. Dan komt dat vast helemaal goed!
Nu hangt het nog een beetje verdrongen achter onze computerkast, maar waarschijnlijk heeft deze kast ook zijn langste tijd in ons huis gehad, dus.... het moet maar even zo.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)