woensdag 27 mei 2015

Juf

Ik moet zeggen dat het me op het laatst wel een beetje tegen ging staan!
Let wel, ik heb het met alle liefde en plezier gedaan, maar omdat ik nog steeds niet hersteld ben van mijn schouder moet het met kleine poosjes gebeuren. En dat is iets wat ik slecht kan! maar wel moet! Ik ben een keer in de fout gegaan door gewoon wat langer te knutselen dan 'toegestaan'... nou, ik heb het geweten! Dat doe ik dus voorlopig niet weer!
En weet je, omdat het toch binnen een bepaalde tijd af moest liet ik die naaimachine maar gewoon op een hoekje van de keukentafel staan... Zo kon ik toch telkens even verder...
Maar dat ding is nou niet echt een pronkstuk in mijn huis.... En die keukentafel is niet bedoeld als naaiatelier..... dat is me de laatste dagen wel duidelijk gemaakt! "Staat dat ding hier nu nog al?" "Is dat rode gevaarte nu nog niet de deur uit?".... en zo kan ik wel even verder gaan....
Maar nu is ie dan ook echt af!!
Gestreken en netjes opgevouwen wordt hij morgen aan juf overhandigt! En ja... de dames hebben het eerlijk gevraagd aan juf: Mogen we met alle (16) meiden bij u op bezoek?????? En ja.... juf is een heel tof mens, dus die zegt: kom maar hoor!!
Nou, benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken! Ik heb wel gevraagd om de reactie van juf te mogen horen en of ze foto's maken! Nou, daar zal ik wel het een en ander van weer horen en zien..... Dames van 12 zijn wat dat betreft erg royaal....
Het is een groot gevaarte geworden... ik kon het niet eens mooi op de foto krijgen.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)