woensdag 15 april 2015

Stil hè

Het is stil hè, vanaf dit blog?Afbeeldingsresultaat voor stil
Ik zal het uitleggen...
Ik heb geen puf om er echt voor te gaan zitten.
Soms vlieg ik even over internet, maar daar heb je het mee gehad...
Ik heb nl. sinds vorige week woensdag een enorm zere schouder. En met enorm zeer bedoel ik dan ook ECHT heftig! Niet weten waar je het zoeken moet, niet kunnen zitten, niet kunnen liggen, gewoon geen houding kunnen vinden.
Van donderdag op vrijdag geen oog dicht gedaan, dus stond ik vrijdagmorgen bij de huisarts. Deze wist ook niet wat het was en heeft me doorgestuurd voor foto en echo.
Die heb ik maandag gehad en wacht nu op de uitslag. Ik hoop dat die er morgen is.
De pijn neemt iets af, maar ik moet vooral niet vergeten de voorgeschreven pillen (met bijgebruik van paracetamol) in te nemen.Afbeeldingsresultaat voor pijn
Beetje spannend dus....
Jullie zijn dat zo helemaal niet van mij gewend hè dat ik bijna nergens op reageer. Dus had ik zo iets van: als je nou even doorbijt en een beetje energie hebt moet je toch maar even een kort blogje schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)