dinsdag 3 maart 2015

Nog niet

Het schiet nog niet echt op met mij.... Voel me ellendig... moe... down... kribbig.... verdrietig.... alles door elkaar. En omdat dit de thuissituatie niet echt bevordert gaan we (mijn lief en ik) volgende week een paar dagen er samen tussenuit.Afbeeldingsresultaat voor er even tussenuit aan zee Misschien dat ik elders weer energie opdoe.... Ik weet het niet, ik hoop het wel. Want zo kan het niet echt lang goed gaan....
Ik kijk er naar uit om een paar dagen sam-sam te zijn. Dit hebben we al 15 jaar niet meer gedaan. Maar ik voel me een beetje schuldig naar mijn gezin toe.... Laat ik de kinderen zo maar in de steek een paar dagen, voor eigen genoegen!! Afbeeldingsresultaat voor er even tussenuit aan zee
Ach... het zullen wel gedachtenkronkels zijn....

Omdat ik op mijn vorige berichtje zulke lieve reacties kreeg wilde ik dit even met jullie delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)