donderdag 5 februari 2015

Hexen-verslaving...

Ja... ik was gewaarschuwd.....
Ik weet het....
Maar het waait wel weer (een beetje) over te zijner tijd. Ik ken mezelf... hoog in de boom als iets leuk en nieuw is, maar even zo goed kan het nest maanden onder de boom liggen....
Maar kijk eens wat een mooie verzameling al heb?
En ja, je ziet het goed, er is een stofje bijgekomen! Vond ik er best goed bij passen....
De teller staat op 63 omgeregen hexen! Er ligt nog een mooi stapeltje in een doosje om te verwerken. Ik denk dat ik er een klosje garen, naald en schaar bij in doe en dan maar 'te grijp' zet en vooral in mijn tas stop als ik ergens naar toe moet.....
Maar morgen krijgen de hexen, plus mijn lichtelijk doorregen vinger rust.

Er is ander werk aan de winkel.... het ouderlijk huis zal ontruimd moeten worden. We zijn al diverse keren bezig geweest met sorteren (en weggooien). De kringloop kent ons inmiddels ook al.... Maar ik kan je zeggen dat het ontzettend veel emoties kost! Het sloopt je geestelijk gewoon. Maar het moet!
Dus daar ga ik me morgen mee bezig houden (samen met hoor, gelukkig niet alleen)

Weet je dat ik veel liever een kapotte vinger had van het doorsteken van een naald dan zo iets te moeten doen? En dan echt niet omdat ik het hexen-virus te pakken heb.....
Alles roept herinneringen op1 En alles moet 'door je handen'.... En mijn moeder was een slechte weggooier.... Er liggen zelfs stapeltjes papierwerk met een briefje er op: kan weg.... Maar ja.... dat doe je natuurlijk niet ongezien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)