donderdag 4 december 2014

Eindelijk af!

In dit en dit bericht ging het over kleding voor mijn dochter...
Ze moest daar een soort sjaaltje bij....
Het heeft lang geduurd, maar vanmorgen heb ik het toch maar afgemaakt.
Kwestie van nog een klein halfuurtje werk...
Hoe dom kun je zijn om iets zo lang te laten liggen....
Bij gebrek aan een paspop maar even een kussen gebruikt....

Ik gebruikte garen van drops en haakte op naald 6.
Eerst een raster gehaakt, toen 1 bol rose aan een ketting gehaakt, deze er door geweven, aan elkaar gehaakt, draadjes afgewerkt en.... klaar!

Vanmiddag zal ze 'm denk ik direct om doen... Ze heeft net vandaag het setje aan en vroeg vanmorgen al waar dat sjaaltje toch bleef....

Was een heerlijk afmaakklusje om ondertussen mijn gedachten over mijn moeder te laten gaan....

Later deze middag hopen we er met het hele gezin naar toe te gaan.... Ik wil toch wel graag dat mijn kinderen 'afscheid van oma' kunnen nemen... Nu is ze nog redelijk helder...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)