dinsdag 23 december 2014

Baktus

Tijdens de vele uren die ik aan mijn moeders bed heb doorgebracht heb ik een baktus gebreid. Ik zocht iets wat ik zonder nadenken kon doen... Mijn gedachten cirkelden tenslotte maar om 1 ding.... Maar mijn handen moesten bezig zijn....

Het patroon vond ik hier. Ook Janet van 'Blij dat ik brei' heeft er diverse blogjes over geschreven. Leuk om eens op haar blog rond te neuzen.
De kwaliteit van de foto's laat met dit donkere weer een beetje te wensen over....
Aan de rechte kant haakte ik een rand van vasten
en aan de andere kant eerst een rij vasten, daarna wat boogjes met stokjes.

Gisteravond heb ik 'm al lekker omgehad. Heerlijk warm!

Deze dagen voor kerst ervaar ik als heel moeilijk.... Zo stil, zo leeg, zo ontzettend moeilijk....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)