woensdag 26 november 2014

Thuis

Allereerst weer heel veel dank voor jullie steun via mijn blog!!
Dat doet echt goed weet je!

Mama is gister thuisgekomen in haar eigen huis om aan de laatste fase te beginnen.... Hoe moeilijk dit te accepteren en er naast te staan en zo weinig te kunnen!
De pijn van doorliggen wordt steeds erger....
Afgelopen nacht heeft ze een zware nacht gehad, ik denk ook mede door de reis... Veel pijn en erg benauwd.... gewoon happen naar lucht... Zo zielig!
Nog maar hopen dat dit iets af mag zakken en dat ze nog een beetje van het thuis zijn kan 'genieten'.... Wij hopen haar met al onze liefde te omringen. Gelukkig is er non-stop verzorging voor haar! Zelf zouden we dit niet kunnen. En trouwens, het klinkt misschien raar, maar we willen ook een beetje 'kind' blijven en niet alleen op verzorging toegespitst zijn... Daar zijn ervaringsdeskundigen voor! Daarvan maken we dan ook dankbaar gebruik!
We hebben een blokrooster gemaakt waarop haar dierbaren elkaar zullen aflossen en zo ook nog kunnen proberen om iets in hun eigen leefomgeving te kunnen acclimatiseren.... Het is zo belangrijk dat we het volhouden!
We bidden voortdurend om kracht daarvoor!

Vandaag ben ik thuis!
Dochterlief was een beetje gepikeerd dat ik vergeten was dat ze vanmiddag een feestje heeft.... Normaal fabriek ik wat in elkaar... Deze keer totaal niet aan gedacht...
Maar niet getreurd... er ligt altijd wel een restje wol waar ik nog iets mee kan!
Snel snel, want ik moet zo weg.
O, nee hè, wil ze er ook nog foto's van maken.... Schiet nou ohop...

Het is een simpel iets, maar het geeft leuk weg. Ze was er in ieder geval tevreden mee. Dus is moeders dat ook!
Hoe ik dit gedaan heb?
Gewoon magische ring.
toer 1: 10 stokjes, sluiten met halve vaste
toer 2: in elk stokje 2 stokjes, sluiten met halve vaste
toer 3: in elk stokje 2 stokjes, sluiten met halve vaste
toer 4: 1 stokje op elk stokje, sluiten met halve vaste
toer 5: 1 stokje op elk stokje, sluiten met halve vaste
Afhechten, draadjes wegwerken.
Haak een ketting van 50 losse, deze 'weef' je door het haakwerk.
Geld (of iets anders kleins) er in doen, touwtje aantrekken, stik er op, iets in fatsoen vormen en..... klaar is Kees!!

Hier nog even de foto's





 En weet je.... al met al was het binnen een half uurtje gepiept! Dus eigenlijk weer een 'snel snel-patroon'...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)