zaterdag 4 oktober 2014

Dank jullie wel

Lieve, lieve mensen!

Dank jullie wel voor alle lieve reacties van medeleven! Echt, het doet me ontzettend veel goed om deze te lezen!! Het geeft me op sommige moeilijke momenten net even die steun die ik nodig heb! Gewoon het weten dat jullie meeleven! Dank dank dank!
Als jullie hier waren kregen jullie een hele dikke knuffel van me!
Met mijn moeder gaat het nog helemaal niet zo erg goed. Ze kan maar niet goed opknappen. Mijn eigen huisarts heb ik gister nog gevraagd te komen. Deze heeft haar nog een kuurtje gegeven, plus prednison stootkuur (heeft ze al vaker gehad en helpt bijna nooit bij haar) en voor de pijn naast zware pijnstillers nu ook morfine pleisters.... En nog veel pijn!
Vandaag misselijk en een beetje overgeven. Komt waarschijnlijk van die pleisters... Maar ja, nog maar even volhouden! Zwaar is het wel, maar ik hoop er voor haar te zijn! Ze vindt het wel heel fijn bij ons. Ze zegt telkens dat we te lief voor haar zijn....

Nou vooruit... dan nog even waar ik de laatste steekjes op gezet heb... 
Delfts bruin...
tot nu toe...

Zo ver was ik toen mijn moeder kwam....
En deze zijn er deze week bijgekomen:

Niet veel, ik weet het. Maar dat hoeft ook niet. De zorg voor mijn moeder staat bovenaan mijn prioriteitenlijstje!! En als ik al even tijd heb ben ik vaak te moe om iets te doen en zit ik te zitten of ga naar bed. Als ik op bed lig ben ik vlak bij mama en kan ik er zo weer uit om haar te helpen. Want ook 's nachts moet ik er nog wel eens uit.
Het is te hopen dat de aanstaande operatie verlichting mag geven. Bovenal dat deze SNEL kan plaatsvinden. Daar gaan we volgende week voor!! 
Nou, toch nog even iets laten horen hè?
Het deed me zo goed jullie medeleven dat ik nu toch maar even een blogje heb geschreven!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)