maandag 29 september 2014

Kort bericht

Lieve mensen,


Even het volgende:
De gezondheid van mijn moeder gaat erg achteruit. Daarom komt ze morgen bij mij in huis. Ik zal haar dan proberen te verzorgen en zo, zodat ze, ze moet nogmaals geopereerd worden, een beetje sterker dan nu de operatie in kan.
Ik denk dat ik dus niet veel tijd voor bloggen over houd, of in ieder geval minimaal.
Ik zal jullie blogjes af en toe wel bezoeken, hoop ik, maar ik weet dus helemaal niet hoe het zal gaan. Ik verwacht dat ik niet veel tijd voor jullie (en mijn creatieve bezigheden) overhoud. 
Maar ik kan en mag dit nog voor mijn moeder doen. En ik hoop en bid dat ik de kracht er voor mag krijgen om het vol te houden.

Lieve mensen, tot later hoop ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)