zaterdag 6 september 2014

Geklutst

Niet vaak heb ik me zo 'geklutst' gevoeld als vandaag! Eigenlijk ben ik nog te moe om creatief met naald en draad te zijn... Terwijl dat toch altijd zo rustgevend is voor mijn geest..... 

Hoe dat komt?
Wel, 'mijn mannen' wilden naar . Nou, oké, dat snap ik wel als je regelmatig je hengeltje hier en daar uitgooit...
Dus kwam ik op het idee om dan (zogenaamd om kosten te besparen) het parkeergeld niet aan de fair te besteden maar door mij! Ik zou hun afzetten en dan doorsjezen naar mijn moeder... Dat is ongeveer een half uur van dit spektakel vandaan...
Nou prima! Dames en heren trokken dus weer eens gescheiden op!
Nog geen 10 km van ons huis vandaan.......... Balen dus! Wat doen we, aansluiten of een 'aangepaste route volgens tante Tina van de tom tom' volgen? Tja, achter aansluiten vergt wel erg veel van ons incasseringsvermogen, vooral als je nog maar net onderweg bent....
Oké, omrijden dus...  Mooie landelijke route, maar geen mens genoot er van... het was zo mistig!!! En de zon kwam er ook nog niet echt door....
Goed, dus op weg.....
De mannen afgeleverd en de dames door naar moeders!
Die was natuurlijk super blij met zo'n onverwacht bezoekje!!
Halverwege de middag maar weer terug, want om 5 uur was de fair afgelopen en meestal is onze ervaring als je tot het laatst wacht dan is er haast geen doorkomen aan. Dus liever werden ze iets eerder opgehaald.....
Prima, half uurtje van moeders vandaan moet dat te doen zijn...
Wat kom ik nu weer tegen? Knooppunt Deil afgesloten! (niet op van a naar beter gekeken nauurlijk)
Dus..... volg de borden!



Ik heb het gevoel dat ik half Nederland door gecrost ben om maar daar te komen waar mijn mannekes waren!
Na een fikse omweg kwam uiteindelijk alles goed!
Maar dat verklaart denk ik wel waarom ik me geklutst voel...

Heb mijn randjes wèl voor me liggen, maar of ik er veel aan zal doen?????

Ik ben inmiddels al bij randje 47 aangekomen, maar ik denk dat ik daar vandaag wel blijf steken....
Ach gewoon er naar kijken kan ook geen kwaad, dacht ik...

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)