maandag 22 september 2014

Crochet along (11)

Ja... jullie zouden bijna denken dat ik 'af'gehaakt ben... Ik heb er geen blog meer over geschreven sinds deze keer...
Maar:
Nee, ik heb 'm niet stiekem  via de Engelse versie afgehaakt...
En nee, ik ben ook niet afgehaakt in de vorm van STOP!
Hoewel.... soms dacht ik wel eens: is dit het nu?

Weet je, nadat we alles twee keer hadden gehad was er voor mij eigenlijk de uitdaging een beetje af... In het begin was het telkens: welke steek krijgen we nu? Maar nadat je alles toch een aantal keer hebt gehad miste ik de drive... Ik denk dat ik daarom ook een tijd niet aan mijn CAL heb gehaakt...

Tijdens onze vakantie heb ik de inhaalslag gemaakt en ben ook netjes elke week 'bij' gebleven.
Maar omdat ik er niet zo enthousiast meer over was vond ik het waarschijnlijk de moeite niet meer om er over te bloggen...
Toch, toen ik 'm over de bank (2,5 zit) drapeerde constateerde ik dat het al best een hele lap was geworden.... Hij is bij mij nu ongeveer vierkant...
We hoeven nog maar een paar toeren volgens mij, ik geloof tot 130 toeren... dus een echte deken voor over een bed of zo wordt het niet.
Ook heb ik niet genoeg voorraad om 'm veel langer te maken. En eigenlijk vind ik het ook wel goed zo.
Welke bestemming dit ding gaat krijgen ben ik nog niet uit. Momenteel ben ik 'm gewoon zat! Hij ligt dan ook niet meer 'te pronk' op mijn mandje, nee hij is zelfs 'verbannen' naar het rommelhok... Nou ja, rommelhokken heb ik hier wel meer, maar dan bedoel ik dus echt het was/strijk/rommelkamertje.... En ik moet mezelf er ook wel elke week toe zetten om dat huiswerk te doen. 
Soms denk ik: pak die Engelse versie er bij en kaart er mee af.
Maar ja, dat vind ik dan eigenlijk ook weer niet leuk.... De hele tijd heb ik me netjes aan het huiswerk gehouden, dus die laatste 10 toeren kan dat ook nog wel.....
Zijn jullie er ook een beetje klaar mee? Of ligt het aan mij?
Ik zie ook niet zo veel dekens meer 'voorbij' komen... Af en toe nog eens, en dan vind ik ze wèl heel mooi, dat gelukkig wel, maar op die van mij ben ik echt een beetje uitgekeken... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)