donderdag 14 augustus 2014

Terug

Lieve allemaal!!

Ik ben weer terug (gistermiddag) en ga jullie blogjes uitgebreid lezen de komende dagen.... Heb gister al hier en daar een hap en een snap gedaan... 'k Heb jullie wèl gemist hoor.... En ik zag in de gauwigheid ook al zo veel leuke dingetjes weer.... mmmm....

Binnenkort krijgen jullie verslag van mijn vakantie-bezigheden!!
Ik zeg al van te voren: Jullie zullen verstelt staan!!

Nu heb ik alleen nog maar oog voor blauw.... ;-)
Zullen we 't maar blauw-blauw laten ?

Het viel me in eens op dat er zo veel 'blauw' aan de droogmolen hing..... Pffft.... eigenlijk hoop ik maar dat het nog even duurt voordat het droog is... hoef ik effe niks te doen..... Oh ja... de koelkast is ook nog leeg..... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)