zaterdag 16 augustus 2014

Ik ging op reis.... (2)

Tijdens onze vakantie bezochten wij ook het Affen & Vogelpark in Eckenhagen.
Een mooi park dat ruim is opgezet en veel biedt! Er waren van die soort hutten waar je (je eigen meegbrachte) BBQ kon houden. Met zelf meegebracht bedoel ik dan alles behalve de gril.
Nu zijn wij niet van die mensen die dat daar zullen doen, we doen dat liever in onze eigen achtertuin... lekker knus. Maar je wilt niet weten hoeveel mensen er met bolderkarren vol spullen voor de BBQ liepen. En allemaal op zoek naar een eigen grill... Als ze die hadden gevonden installeerden ze zich daar en vermaakten zich de hele dag in het park....

kom dan op m'n hand....
kijk eens.....


Even uitpuffen hoor.... Moeders kan het niet meer bijbenen...




Jullie weten vast wel dat ik op lange autoritten graag haak..... Nu was ik vlak voor we weggingen begonnen met het uitproberen van het patroon van de Duitse Jacobsschelp....

Ik had nog Ezra liggen waar ik geen bestemming voor kon bedenken....
Daar had ik op de heenweg al een lekkere ruk aan gedaan..... En telkens deed ik er weer een stukje aan... Ik had 3 bollen van deze niet-marian-achtige-kleur liggen en dus maar in mijn tas gestopt....

En zomaar in eens was ie af....
Dochterlief: Mam, ik vind de kleur erg mooi, maar niet voor u. En die gaten vind ik ook lollig....
Kijk, daar had ze een punt: niet voor u! 

Maar hij is wèl af! En ik ga 'm echt niet uithalen....

Wat zal ik er toch mee doen?????


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)