vrijdag 20 juni 2014

Kijk eens wat leuk en mooi....

Af en toe mag ik van mezelf iets leuks kopen voor mijn creatieve hobby..... Dat mag ik vooral van mezelf als ik een 'opkikker' nodig heb! En omdat ik momenteel best wel een opkikker kan gebruiken heb ik mezelf dit leuke blad gegeven
Ik zag zelfs dat de CAL er in stond!!
En verder vond ik die jasbeschermer wel erg gaaf!! Nu heeft dat aan mijn fiets niet veel zin omdat mijn jasbeschermers beschermt worden door onooglijke maar onmisbare fietstassen! Misschien moet ik die dan maar eens pimpen...



Verder wil ik jullie even laten meegenieten van de bos bloemen die ik kreeg voor onze trouwdag afgelopen zondag
Echt alle knoppen zijn uitgekomen!! En lekker ruiken!! Heerlijk!! En vanavond gaan we deze dag nog even vieren door lekker ergens buiten de deur te gaan eten!! Dus hoef ik mijn hoofd niet te breken over wat er vanavond weer op tafel moet komen!! Jippie!!



Nog even over mijn moeder....
Ze wordt dus aanstaande woensdag geopereerd en zou daarna bij mij komen om te gaan revalideren. Het verhaal wordt weer anders.... Gezien de algehele toestand van mijn moeder (reuma, COPD, en misschien het begin van dementie -wat misschien nog mee mag vallen als ze minder medicatie krijgt, want daar kan het ook nog mee te maken hebben heb ik me laten vertellen-) en haar immobiliteit is het niet wenselijk dat ze in een thuissituatie gaat revalideren. Nu wilde de arts haar in een verpleeghuis plaatsen (voor tijdelijk), maar dan wel 200 KM bij mij vandaan!!!!! Zucht!!!!
Werk aan de winkel!!! De telefoon is hier de hele dag in gebruik momenteel......
Maar........ we hebben nu een plekje gevonden wat voor de hele familie redelijk centraal ligt! Dus niet bij mij om de hoek, maar wel te behappen. En dan nu maar hopen dat het allemaal mee mag vallen.
Het is/wordt dus een hele spannende tijd en misschien heb ik dus weinig tijd voor jullie, of maak ik juist veel tijd voor jullie als ik mijn frustraties en zorgen wil delen... Ik kan er nu nog niets van zeggen, maar ik weet wel dat ik erg gestrest ben...... Ook is er wel een soort opluchting omdat het nu wel geregeld is!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)