vrijdag 6 juni 2014

Facebook en ik!

Sinds kort heb ik ook een account op FB.
Maar het is, zoals ik al vermoedde, niet echt mijn ding. Als er iets geplaatst wordt is er een eindeloze discussie over van welke wol/garen het gemaakt is en waar ze het patroontje vandaan hebben en welke naald ze gebruikt hebben. Het valt me nog mee dat ze niet vragen hoeveel uur er over gedaan is voor het project af was....
Ik heb me dan ook voornamelijk op FB aangmeld omdat ik daar misschien leuke creatieve ideetjes op zou kunnen doen. Daarom heb ik me bij de diverse groepen aangemeld.
Het resulteerde er trouwens wel in dat ik met een 'meebrei-strepen-deken' ben begonnen, maar dan in mijn eigen tempo. Dat vond ik wel een leuke tegenhanger voor de CAL.
Op FB heb ik ook eindeloos veel gezien over het garen van de Wibra, Ezra heet het. Het zou zulk fantastisch garen zijn.... Nu was ik laatst bij de Wibra en heb me ook een paar bolletjes aangeschaft. Misschien dat ik daar de bewuste SAS-tas van ga maken.... Weet het nog niet....


Wèl weet ik dat ik me op blogland veel meer thuis voel. Het is er veel gezelliger vind ik.... Je kunt ook -en dat is voor zo'n kwebbel als ik wel fijn- grotere verhalen vertellen. Je kunt als je iets gemaakt, gedaan of gezien hebt, op blogland daar je eigen verhaal aanhangen. Dat vind ik op FB dus niet terug.

Dus, jullie begrijpen uit dit verhaal vast wel dat ik liever met jullie babbel via mijn blog.

Maar nu ga ik nog snel even een was er in gooien, want straks komt zoonlief weer thuis met nog een bult was waarschijnlijk... En een serie verhalen....
Hij is deze week met school naar Engeland geweest... Spannend hoor, zowel voor zoon als voor moeder... Ik voelde het toch als een stukje 'loslaten'..... En -gelukkig-  hebben we een hele goede en sterke band met elkaar. Dus ik denk dat we allebei blij zijn als we elkaar weer in levende lijve zien!! Daar ga ik dan ook echt van genieten!!!

Nou, vooruit dan,
hier nog even een foto van mijn brei-deken. (Aletta's knitting). Het zijn wel een beetje 'zoete' kleurtjes geworden, maar ach... waarschijn-lijk houd ik 'm toch niet voor mezelf...

Ik wens jullie allemaal een heel fijn en zonnig (en creatief) weekend toe!

Liefs, Marian


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)