maandag 5 mei 2014

Vakantie is best, maar......

Vakantie is best, maar......
ik kom aan m'n gewone dingetjes niet echt toe!!
Ook mis ik het bloggen en het lezen van de blogberichtjes schiet er gewoon heel erg bij in....
Er is altijd wel iemand thuis die aandacht vraagt, of iemand die achter de computer wil, of die voorstelt om nu eens even dáárheen te gaan....

Morgen is de laatste dag hier van de meivakantie en dan gaan we nog een laatste dagje weg.... als afsluiting zullen we maar zeggen... Heel gezellig, hoop ik, maar dan mag van mij het gewone leven wel weer beginnen!!

Toch hebben we wel een leuke vakantie hoor. Kijk maar even mee.......

We stookten de vuurkorf een paar keer....
Gingen een dagje naar mijn moeder....
Hengels mee.... en vissen maar!!!
We hadden heel mooi weer en dus nog lekker even in het bootje..... (leverde wel een nat pak op natuurlijk)
Ik haakte wat.....
Er werd nog wat geprutst aan de nieuwste rage voor jonge meiden......
We legden nog een bezoekje af bij een pasgetrouwd stel....
en stookten veelvuldig de vuurkorf....... Het oude rommelhout is nu wel zo'n beetje op.....



Al met al best gezellig hoor!!
Maar nu wil ik gewoon weer graag mijn eigen ritme terug.

Ben ik nu erg egoïstisch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)