maandag 26 mei 2014

Soms.....

...... zit het mee en soms zit het tegen....
Hoe vaak zeggen we dit niet?
Nou, ik loop al niet over van creativiteit momenteel en nu zit het ook nog eens tegen!!
Vol goede moed begonnen aan m'n schouderwarmer... het ging redelijk snel, makkelijk patroontje....


ben ik bovenaan waar de minderingen plaatsvinden.... ga ik eens even meten hoe het nu eigenlijk zit..... kom ik er achter dat het zéker 20 cm te breed is.... het zakt gewoon van m'n schouders af..... 

Maar om nu heel rigoureus te gaan minderen zodat het wèl blijft hangen zag ik ook niet zo zitten, dus............... roets roets roets.... dat gaat vééél sneller dan haken!!




Inmiddels al weer een nieuwe opzet gemaakt en af en toe zucht ik maar eens.....

Die hele bal moet nog weer verwerkt tot haakwerk....

Zucht.... ik ga maar weer verder....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)