woensdag 14 mei 2014

Haken en breien.....

Moeilijk is dat hè, als je èn wilt haken èn wilt breien!!
Maar Riet Ouwehand deed me een tip: 's morgens breien en 's avonds haken!!!!
Nou, dat doe ik dus bij deze!!

Vanmorgen aan een nieuw lapje begonnen, maar het neemt me een beetje op de korrel zoals je kunt zien.... Drie keer opnieuw begonnen, en nu hoop ik maar dat ie straks in de gehele deken niet scheef gaat trekken. Ik vind de steek zo leuk...

Verder ben ik bezig om bij te komen met de CAL.....
Ik ben weer bij
Hier nog een keer in zijn geheel.....
De kleuren zijn op de foto's nogal verschillend. Daar baal ik best wel eens van..... Ik doe nog wel zó mijn best om het er altijd een beetje fatsoenlijk op te krijgen....
Het wordt al een hele deken, vinden jullie niet? Lekker warm op schoot.... Heb nu van alle kleuren ongeveer 2 bolletjes gebruikt. Ik probeer dat een beetje 'eerlijk' te verdelen zodat ik aan het eind niet met nog 3 bollen groen blijf zitten..... en daar dan de rand van moet maken....


Nou luitjes, ik ga weer aan de haak! Oh, nee, eerst nog aardrijkskunde overhoren en een stageverslag lezen (corrigeren)..... Nou ja, na de koffie, dan is de avond voor mij!!

Tjuhuus!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)