donderdag 3 april 2014

Uitpakken...

Soms is het zo leuk om de post uit de bus te halen...

Bij Patricia (klik om op haar blog te komen) van "de creatieve uil" had ik een give away gewonnen, en die lag vandaag in mijn postbus!!

Kijken jullie even mee?

De envelop zag er leuk uit... met natuurlijk 2 uiltjes...

Het openmaken is ook altijd spannend....

En zie hier:

Het lenteschriftje....

Ik ben gek op zulk soort dingen... Ik schrijf tegenwoordig zó veel op!!


Mèt een leuk uiltje erbij... (zal mijn dochter blij mee zijn, die heeft tegewoordig gewoon een 'uilentik'....



Een leuk briefje erbij van Patricia's eigen webwinkel...
En zelfs de binnenkant van het schrift is al mooi, zien jullie dat? Hier en daar een mooi plaatje zoals rechts onderin...

Patricia, nogmaals bedankt!!
Ik ben er blij mee!

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)