woensdag 16 april 2014

Tussenprojectje ???

Door alle drukte met verjaardagen (van m'n moeder en mezelf) schiet het handwerken er een beetje bij in de laatste dagen.
Aan de ene kant is dat wel een beetje jammer, want zo zeggen mijn huisgenoten, als ik niet met een handwerkje bezig ben kun je je afvragen of ik ziek ben. Kun je nagaan, zo erg is het al!!
Maar, eerlijk gezegd is de puf er een beetje uit....
Misschien als het weer wat rustiger aan het front wordt dat de energie er weer uitbruist... ik hoop het eigenlijk wel...
Zoals jullie weten heb ik het boek Haken en Kleur mezelf pas kado gedaan. Nou, het is echt een inspirerend boek hoor!
Ik heb er nog geen minuut spijt van gehad dat ik het aangeschaft heb!!

Maar op de een of andere manier kan ik het filetsjaaltje
alleen haken als ik alleen ben... Als er tegen me aangekletst word doe ik het telkens fout, dus dat houd ik dan maar weer voor de mooi weer middagen in de tuin!!








Ondertussen heb ik een nieuw projectje bedacht en daar gister toch nog wat aan zitten prutsen...
Ben er nog niet helemaal uit wat ik er mee ga doen, maar ergens borrelt het al wel...
Ik houd jullie vast wel op de hoogte!!
Ik was de 'saaie' kleurtjes een beetje zat, dus heb ik echt even iets anders gepakt....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)