woensdag 2 april 2014

Tadaaah!!

Vandaag kwam ik langs de plaatselijke wolwinkel en mijn fiets stopte spontaan!
Heerlijk zo even rondsnuffelen en voelen.... Frisse kleurtjes bekijken....
Gewoon even genieten!!
Dit zijn voor mij soms echt 'genietmomentjes'.... het alleen al even door de winkel lopen....
Maar vandaag ging ik ook even langs de kassa.... En kijk eens:
Tadaah!! Dit zat er in mijn tas!!

Het boek keek me qua prijs altijd een beetje aan, maar vandaag maar door de knieƫn gegaan...
Een paar mooie bolletjes gescoord... ik denk voor het filet sjaaltje wat ik al op veel blogs heb gezien....

Het garen Muskat ken ik nog niet, niet eerder mee gewerkt, dus heel benieuwd hoe het me zal bevallen.
De kleur komt (natuurlijk) weer niet goed over, maar het is ijsblauw met wit.




Fijne dag nog!
Geniet van het mooie weer, al of niet met een haakwerkje (of ander handwerk) in het zonnetje. Heerlijk om buiten te zijn nu.

Toedelidokie!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)