zaterdag 19 april 2014

Pasen

Ik geloof dat er al heel wat goede wensen gedaan zijn voor de paasdagen...
Als ik op mijn tafel kijk zijn de paasdagen al bijna voorbij.....

Verder pruts ik nog wat aan de vrolijke bloemen....

Inmiddels heb ik een idee wat ik er mee wil gaan doen. Maar daarover later wee meer....


Helaas... door de zon niet zo'n goede weergave van de kleuren.... De buitenste rand die het vierkant maakt is lichtblauw...

En verder doe ik voornamelijk NIETS!!
Ik heb nl. jicht aan mijn grote teen!! Iemand die dat nog nooit heeft gehad weet niet hoe zeer dit kan doen!!! Het is niet de eerste keer dat ik dit heb, maar telkens weer denk ik: deed het de vorige keer ook zo zeer?
Plus dat we nu in Paasweekend zitten en ik dus als ik naar de arts wil naar de huisartsenpost in de grotere stad moet. Dat wil ik eigenlijk liever niet gezien vorige ervaringen. Dus hopen dat ik het met paracetamol tot dinsdag uithoud zo. Ik ben er echt vervelend van deze keer. Beetje rillerig, en gewoon PIJN!

Ach ja, het gaat wel weer over zullen we maar denken.

Fijn weekend in ieder geval voor IEDEREEN!!

Liefs,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)