dinsdag 15 april 2014

Knorrig!!!

Toen ik van de week het berichtje las van Jannies Hobbiehoek waarin ze haar frustratie uitte over het niet werken van "Deze zal je ook leuk vinden", ging bij mij het lampjes weer branden.
Oh, ja dacht ik, dat heb ik ook nog niet helemaal zoals het moet...
Dus daar ging ik mee aan de slag... met als gevolg: HUPSA, helemaal verdwenen!!

En ik kan het er (zelfs 'verkeerd') niet meer op krijgen!!

Nou, word je dan knorrig of gewoon boos???

Laat Jannie het nu wèl goed hebben!!!
Dat vind ik voor Jannie natuurlijk erg fijn, maar zelf baal ik als de bekende stekkerdoos!!!!
Heb er ook vandaag wel zo'n 2 uur aan gezeten...
En nu?

Nu gaat het -hoop ik-  maar weer in het 'vergeetmandje'...

Zo, deze frustratie wilde ik even met jullie delen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)