zondag 6 april 2014

Granny's voor St. Ontmoeting (3)

Jongens... , sorry, ik denk meer dames dan jongens, ik neem de gok dat jullie me een afschuwelijke doordrammer vinden over die granny's, maar ik had wèl beloofd dat zodra ik iets ergens oppikte over dit
project ik dit jullie zou laten weten.
Dus wat dat betreft doe ik alleen maar wat ik beloofd heb, toch?

He, Marian, nu geen hele langdradige verhalen teuten, maar gewoon even zeggen wat je te zeggen hebt. Kom op meid, de strijk staat te wachten en daar ben je best nog wel even druk mee.... brrrrr.... niks geen zin in.

Het Ref. Dagblad meldde zaterdag het volgende:
Dus................... als jullie zin hebben?
Ga je gang! Warm aanbevolen hoor!!
Mij zul je die dag, 14 april,  niet daar aantreffen, want... ................................................................. niet verder vertellen.. .................... dan ........................ nee, dat vertel ik toch niet.
Flauw hè? Maar ik heb wel een hele goede reden om niet te gaan. Die vertel ik nog wel, maar een week van te voren? Nee, dat is toch te lang.

Nou, mensen die vandaag moeten werken, poetsen, boenen en dweilen, en strijken, ik wens jullie allemaal veeeeeel succes!! Ik hoop dat jullie er meer fun aan beleven dan ik, want ik kan het nog steeds niet leuk vinden om zulke dingen te (moeten) doen!!!
Brrrrrr..... en dan ook nog eens van dat sombere weer buiten.... Maar ja, voor de natuur is een beetje regen wel weer goed, dus.... niet zeuren.
Hier zeggen ze dan: "Drân" (vertaling: a la, er aan!)

So long!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)