woensdag 30 april 2014

... en haken maar!!

Gister lanceerde Margaret van Amberscreaties (klik hier) zo'n heerlijk makkelijke steek die ik direct ging uitproberen!!!
Inderdaad is dit een leuke steek als je hem met een aantal kleurtjes haakt!! Dan komt het V-tje zo mooi uit.... Margaret heeft 'm zelfs in haar CAL-deken verwerkt!!
Ze gaf ook nog de tip om de draadjes 'mee te haken'....
Nu vond ik dat zelf niet zo super mooi ook al omdat er toch soort gaatjes in het v-tje zitten....
Maar ik heb de volgende oplossing (ik haak nl. met 5 kleuren) gevonden: gewoon de draad met een lange lus meenemen aan de zijkant. Je krijgt dan wel lussen aan de zijkant,
maar die kun je wel weer wegwerken met de rand of als je er een kussen van maakt (wat mijn plan is) zie je er ook niets meer van met het in elkaar zetten!!!
Nou, makkelijk toch? Niet veel afhechtdraadjes!! Dat wil toch iedereen!!!


Het enige nadeel is dat je bollen na een paar toeren zo heerlijk in de knoop zitten!!!
Maar..... kinderen willen moeders soms best helpen!!!

Ik moest mezelf gister gewoon dwingen om te stoppen!!

Ik haak met stylecraft en haaknaald 4,5!!

Groetjes maar weer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)