vrijdag 11 april 2014

Dagje 'thuis'................

Een dagje bij mijn moeder gister... Heerlijk is dat altijd, hoewel.... de gezondheid van mijn moeder (ze is nu 74) gaat gewoon achteruit en dat baart ons als kinderen best zorgen. En dan is het zo SUPER de SUPER vervelend als je 150 KM uit elkaar woont!!
Gelukkig heb ik veel voor mams kunnen doen, niet in de zin van poetsen en boenen, gelukkig niet, daar heeft ze andere 'hulptroepen' voor, maar gewoon, dingetjes regelen, uitzoeken, met haar bespreken, etc. Jullie kennen dat vast wel. Niet te benoemen, maar wel doen...
En ondanks dat het gewoon achteruit gaat hebben we toch genoten van onze dag samen!! We zijn eigenlijk gewoon goede vriendinnen, die af en toe ook best wel eens een meningsverschil hebben hoor, denk niet dat we de ideale verhouding hebben!! O, nee, echt niet. Maar het voelt gewoon goed!

Ik gaf de kado's.....

Die werden enthousiast ontvangen...

Ik kreeg een bult papieren mee.....

Ik haakte wat....

We gingen nog even weg......

kwamen langs de kassa....
en thuis ging ik even aan het uitproberen....
beschrijving bij de hand natuurlijk...
maar.... het was toch best simpel!!
Zie hier het eerste resultaat!!

Ik ben te moe en futloos om er een 'verhaal' van te maken... Helaas, deze keer allen een 'foto-serie'... Mijn energie moet ik weer een beetje opladen, want morgen hebben we de 'echte' verjaardag van mams en daar bedoel ik mee dat de hele familie dan aanwezig is, en daar wil ik ook wel weer even van genieten. Dat kost ook altijd best veel energie....
En aangezien ik niet over een reservebron energie beschik en er gister best veel energie is verbruikt zal ik het vandaag gewoon twee tandjes zachter moeten doen!!
En dat ga ik ook echt doen (kan ik mezelf weer plusjes geven), want degenen die dit blog al langer volgen weten gewoon dat ik zuinig moet zijn met energie. En het gaat nu de laatste tijd best aardig, dat wil ik graag zo houden.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)