donderdag 13 maart 2014

Rommel!!!!

Op de één of andere manier lukt het me steeds weer!!!
Een gigantische rommel te maken.

Ik heb een eigen hoekje waar ik altijd zit. Daar vergaar ik alles om me heen voor mijn creatieve bezigheden. Maar soms...... dan word ik niet goed van mezelf!!

Nu wil het geval dat we dit weekend de verjaardag van mijn man willen vieren en dan vind ik het meestal tijd voor 'opruiming', dit in het kader van de netheidswaanzin van mijn schoonfamilie.... Ik ben nl. de rommelkont en smeerpoets van de familie. Ach ja, aangetrouwd hè, en dan bovendien nog eens een westerling...... Misschien dat mijn mening hierover wat overtrokken is, maar feit is dat het bij mijn schoonfamilie eerder steriel is dan bij mij..... Nu wil ik op hoogtijdagen toch wel mijn beste beentje voorzetten (alleen weet ik niet welk been het dan moet zijn?)
Dus, vanmiddag dacht ik: laat ik 'mijn hoekje' eens aanpakken.
Mens, ik schrok er zelf van!!
Waar moest ik toch met alle troep naar toe?
Weggooien? Ben je mal!! Alles is bruikbaar! En veel dingetjes heb ik gewoon (af en toe) nodig!!
Maar zo kon ik geen visite ontvangen.
Wat nu?

Ach, Marskramer heeft een grote verzameling kratten! Dus, hup, in de auto en halen die handel!!
Ik dacht nog toen ik in de winkel stond: Is 3 niet een beetje overdreven? Ach, nou, komt altijd nog wel eens van pas!





Thuisgekomen driftig aan het sorteren.... blijkt dat ik er eigenlijk nog wel een krat meer bij kon hebben!!


Maar goed... het is nu voor mijn doen weer errug netjes en de kratten zijn veroordeeld tot naast de wasmachine te staan.....


Wat denken jullie nu?
't Mens is niet goed wijs?
Nou, zo denk ik ook regelmatig over mezelf......
Maar voorlopig kan het er weer even mee door!!

Morgen nog even met de poetslap en stofzuiger door de kamer (en keuken), en dan.......... kom maar op met die visite!! Ik ben er klaar voor!!!!

Ondertussen haak ik nog vrolijk verder voor Stichting Ontmoeting.....
én..... ik neem op tijd pauze!!! Ik vind dat ik het redelijk verdeel de laatste dagen! Het gaat weer vóóruit in plaats van achteruit!!! Joepie!!
Ik ga het misschien nog wel leren.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)