zaterdag 8 maart 2014

Ik houd van symmetrie....

Dat ik van symmetrie houd heb ik geloof ik wel vaker verteld.....
Ik kan er eigenlijk niet tegen als ik iets maak en het komt dan aan beide kanten niet hetzelfde uit!

Waar ik het over heb?
"Mijn" randje per week!!
Ik ben zó enthousiast begonnen.....
Had wel eerst netjes het midden uitgekiend en gemarkeerd, en ook wel netjes vanuit het midden begonnen, maar helaas.... het hielp me niet!

Na randje 5 was ik er achter: ik moest mijn 'middenkruisje' gewoon 1 opschuiven, en zie nu, het loopt weer keurig in de pas! Vooral bij rij 7 ( de donkere) kun je goed zien dat het weer symmetrisch is!!
Rij 6 ook al wel, maar dat is een lichte kleur en dan zie je het op de foto niet goed... Maar hij ís wel goed!! (als je op de onderste foto klikt om 'm te vergroten kun je het nog beter zien!!)

Wat ik met de a-symmetrische randjes (3, 4 en 5) ga doen ben ik nog niet uit... Eigenlijk moet ik ze wel overdoen, maar aan de andere kant.... het zijn schoollapjesrandjes...... 





Misschien moet ik maar net doen als op school: hopen dat de juf het niet ziet en stiekem gauw verder gaan, en dan vooral alleen het laatste laten zien......
Kijk eens juf!! Ik ben al zó ver!!

Ik ga er weer heerlijk aan verder borduren....., de CAL stelde deze week toch niets voor, wat is nu 2 toeren? (heb 't nog niet gedaan hoor...)
Als ik zo door borduur ben ik zo 'bij'.... Nou, dat zal wel niet hoor... Geeft niet, soms is achterlopen helemaal niet erg!

Ik zie trouwens net dat we nog wat 'extra' huiswerk' hebben gekregen voor de CAL! Heerlijk, weer een nieuwe steek!
Maar ik moet wel een beetje 'remmen' anders moet ik het straks weer bezuren..... En daar heb ik nu even géén zin in!!

Fijn weekend allemaal!

En voor degenen die gaan haken buitenshuis (nationale haakdag, toch?): veel plezier!!
Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben zo verspreid over het land......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)