maandag 31 maart 2014

Crochet along (9)

Sterretje haken?

Ik heb 'm nu door!!

Heb de vorige keer gewoon een lus te weinig in de ster opgenomen!
Hij ging nu gewoon goed!
Betekent wel dat ik nu meer sterren heb dan de vorige keer....
Ach wat.... kniesoor die daarop let, toch?
Ik ben nog steeds heel enthousiast over deze CAL!!!!
Hoewel ik ook wel eens denk: krijgen we niet méér huiswerk?
Tjonge... en vroeger maar zuchten: bulten huiswerk...... wat een crime was dat toch..... en nu willen we eigenlijk wel MEER!!!
Ach ja... tijden veranderen (of toch de mens??)
Maar de zijkant ben ik nog steeds niet helemaal happy mee....... Die 'stoort' mijn tevredenheid soms, hebben jullie dat ook?

Ik heb er al vast maar een toer halve stokjes opgehaakt, dan kon ik beter zien -dacht ik- of ik goed uit kwam. En ja hoor!! Alle steken zijn er nog!! Joepie!!
M'n eerste ster....
M'n ster van nu....
Ziet er wel iets 'voller' uit, vinden jullie niet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)