maandag 3 maart 2014

Aandacht gevraagd (2)

Op het blog van Terray's leven waarin ze iedere week het 'huiswerk' plaatst voor de CAL stond dat er een artikel in het Reformatorisch Dagblad geplaatst was.....

Na enig speurwerk (het stond in het pluskatern van zaterdag 1 maart) heb ik het gevonden. Leuk als er door zo iets zo veel mensen aan het haken raken....

Echter, op diezelfde bladzij trok het volgende artikel mijn aandacht:
"Haak een granny voor het goede doel". 
http://www.refdag.nl/nieuws/economie/haak_een_granny_voor_het_goede_doel_1_809734 Als je op deze link klikt zie je welk artikel ik bedoel.


Van alle granny's zal een deken(s) worden gemaakt ten behoeve van de Stichting Ontmoeting


Ik kan dit van harte bij jullie aanbevelen!!

En zeg nou zelf; een granny is zo gehaakt!!

Ik hoop dat de stichting vele dekens van fervente haaksters mag ontvangen!!

In ieder geval ga ik er proberen mijn steentje (granny) aan bij te dragen. Het begin heb ik al..... 

En de CAL? Ach, die moet nog maar heel even wachten.... Een medemens in nood kunnen en mogen helpen vind ik ook erg  belangrijk.
Wij leven hier over het algemeen nog in redelijk welzijn, en daarom -is mijn persoonlijke mening-  mag ik daar wel iets van afstaan voor mensen in nood.

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)