woensdag 12 februari 2014

Zonnestraaltje....

Soms komt er uit een onverwachte hoek een klein zonnestraaltje..... Dit overkwam mij vandaag!

Ik zit een klein beetje in een dip, gewoon, mijn lichaam werkt momenteel niet echt mee.... Zo jammer, maar van tijd tot tijd heb ik daar last van.... En nu is het weer even opgestoken.... Ik hoop dat de medicijnen die weer opgevoerd zijn, hun werk snel zullen doen zodat ik weer een beetje de oude word....

En toen kwam er zomaar ineens met de post een lief klein kadootje....
Kijken jullie mee?

Diana, van Daan's hobbyblog, heeeel erg bedankt!!
Het kwam op het juiste moment!! (kon jij ook niet weten, maar daarom juist dubbel leuk!!)

Allemaal veel liefs,
en ik hoop snel weer te bloggen!!

Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)