woensdag 5 februari 2014

Volgens planning...

Deze week lijkt het wel te lukken om volgens 'mijn creatieve weekplanning' te werken....
Een ding kan ik in ieder geval al 'afstrepen'....: de crochet along!!
Het was een 'makkie' deze week.....
Alleen schijn ik wel moeilijk te fotograferen kleuren te hebben gekozen....
de deken tot nu toe...

Ik heb een nieuw programma 'ontdekt' waarmee je foto's leuk kunt bewerken. Hier ga ik nog vaker mee spelen.....
Maar.... wat bovenaan mijn lijstje staat..... dat kussen.... Tja.... toch maar een nieuw project gestart.... En het wordt zo leuk!!! Maar daarover blog ik een andere keer!

Ik vond het alleen even leuk om de foto's in een 'nieuw jasje' te laten zien.... Heb niet veel tijd meer vandaag om te bloggen, dus deze keer maar een kort 'verhaal'........

Tot later!
Groetjes,
Marian


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)