donderdag 20 februari 2014

Restjes.....

Soms heb je van die momenten dat je denkt: weg met al die restjes... half aangebroken bollen, of soms bolletjes waar je er maar 1 van hebt omdat je die kleur op dat moment niet kon weerstaan, of gewoon een miskoop, of omdat je dat wat je er toen van dacht te maken gewoon niets geworden is..... 

En weggooien doen we gewoon niet, maar in vrede, wat moet ik er mee?

Nou ik snuffelde eens rond en wilde altijd al eens een stre-pendeken maken.... en jawel... ik kwam het tegen op het blog van "haken en meer".... Dat was zo'n beetje wat ik ook in mijn gedachten had.
Dus, lang geleden, begon ik vol goede moed aan deze deken.... hij kwam in het 'vergeetmandje' terecht, maar nu heb ik 'm weer een beetje uitgeklopt (pfft, wat wordt dat stoffig als je er niets mee doet) en nu probeer ik er mee verder te gaan.
Niets moet, alles mag, maar dit is zo'n kleed wat 'ooit wel eens af komt'....  Ik moet nu vooral niet aan nieuwe projecten beginnen, want dan ken ik mezelf en ga ik -weer- te lang door en over m'n grens!!

Als ik in staat ben om te haken dan pak ik het, lukt het niet, nou, dan blijft het toch gewoon liggen?
Niemand heeft er last van zullen we maar zeggen. En ik probeer er zelf ook geen last van te hebben!!


Vandaag geef ik mezelf het cijfer 6,5, ruim voldoende om me redelijk happy te voelen!!
Maar aan deze deken komen vandaag geen strepen bij!!! En daar heb ik -vandaag-  ook vrede mee!

Weet je, het zijn de kleine dingen waar je blij van wordt. En bloggen kost gewoon niet die energie die ik niet heb, dus probeer ik een beetje 'in de lucht' te blijven.... En niemand heeft er last van als ik een uur over het schrijven van een blogbericht doe!! Ik lees er wel heel veel.... heerlijk!! En alle ideetjes laat ik gewoon over me heenkomen (probeer ik dan)

Liefs,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)