dinsdag 18 februari 2014

Uiltje gehaakt

Mijn productiviteit staat nog steeds op een erg laag pitje... Helaas, ik probeer me er bij neer te leggen.... Het huiswerk van de CAL probeer ik wel bij te houden, anders ben ik bang dat ik straks te ver achter raak en het overzicht een beetje kwijt raak.... Het gaat allemaal op z'n elvendertigst, maar heb toch nog het gevoel iets te doen.... Ben er nog niet helemaal mee klaar, maar hoop dit voor vrijdag wel te zijn... Dan zal ik ook nog weer wat foto's maken.

Wel heb ik deze week het uiltje afgemaakt.
Laatst had ik garen van Stylecraft besteld, wat momenteel erg in trek is voor de CAL, ik kende het niet, maar heb het nu gebruikt voor het uiltje. Ik moet zeggen dat het beter haakt dan Wibra en Zeeman....

Het patroontje hiervan komt van "Chris in de haak", klik hier en was mijn eerste 'knuffel'die ik haakte. Carolien (dochter) wilde zo graag ook eens een uiltje..., nu voila, hier is ie
De foto's zijn niet zo denderend, maar dat zijn jullie van mij wel gewend.....
Nu moet er alleen nog gezelschap bij komen.... maar daar hebben dochterlief en ik gelukkig geen haast mee....

Fijne dag nog!

Groetjes,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)