zaterdag 15 februari 2014

Kussen gehaakt

Het is me toch nog gelukt!!
Net de laatste draadjes weggewerkt!
Eigenlijk moet er nog een laatste rand omheen, maar het is niet zeker dat ik genoeg garen heb, dus laat ik het voorlopig zo....
voorkant...

achterkant... (de 'pannenlappen')

Ben toch blij dat het nog gelukt is voor morgen.... Hoewel we de verjaardag heeeeel rustig gaan houden. Helaas is het op 't moment niet anders.....
Ben er nog best tevreden over.
Fleurt onze onooglijke bank best wel op.....

Later ga ik weer wat langer en uitgebreider bloggen, als alles weer een beetje beter gaat. Moet het nu echt rustig aan doen, dat voel ik ook wel....

En nogmaals dank voor de vele lieve reacties!! Doet me zó goed hè!

Fijne zondag allemaal!!
Liefs,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)