vrijdag 14 februari 2014

Hartjesdag..

Allereerst lieve mensen, heeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorig blogberichtje!!
Het doet me goed als mensen met je meeleven en een lief bericht achterlaten! Soms moest ik er gewoon even van huilen.... Tja, als je lichamelijk niet zo fit bent zitten de waterlanders -tenminste bij mij-  ook nogal hoog...
Nogmaals heel erg bedankt jullie allemaal!! Zo lief!!
Ik zou jullie allemaal wel een hartje willen geven....

Hartjesdag....
"Mam, waarom is het vandaag hartjesdag?".... Tja, goeie vraag op je nuchtere maag!! Gewoon, omdat de mensen dan tegen elkaar zeggen -soms met een klein kadootje- dat ze elkaar lief vinden.
Mmm... de uitleg vond dochterlief maar matig. "Dat kun je toch gewoon altijd zeggen? En waarom dan een hartje of een bloem?"..... Ik ben hierop het antwoord schuldig gebleven, gewoon omdat ze gelijk heeft!!
Ik heb dan ook niets met Valentijn, maar vond het op deze dag wel grappig om eens door het huis heen te wandelen en de hartjes die ik tegen kwam te fotograferen.... Het blijkt dat ik toch wel vaak 'zeg' dat ik de mensen lief vind....

Het begint al als je bij ons achter het huis komt.....

Op dit bord worden bezoekers welkom geheten....

Wanneer je de keuken instapt zie je deze op de kamerdeur hangen
Kijk je links (de deur naar de hall) zie je dit

 Deze vind ik zelf heel erg mooi, dus nog maar eens op de foto


Ga je naar het toilet, dan kunnen de staande gasten tegen dit aankijken



Kom je boven zie je dit op de kamer van onze dochter

En zit je bij mij in de kamer dan kun je deze zien
Hangt vlak bij 'mijn' hoekje....

Nou, zeg nou zelf, dat zijn toch genoeg uitingen van liefde, of niet dan?

Op de een of andere manier heb ik toch wel wat met hartjes......

Fijne dag nog!

Liefs,
Marian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)