woensdag 19 februari 2014

Crochet along (5)

Ondanks dat ik veel moet laten wil ik de crochet along wel elke week 'bijhouden'... Het lukt me net net.... en geeft met wel de voldoening die ik nodig heb. Soms een klein ander dingetje er tussendoor, maar ik merk wel dat ik dat niet te veel moet doen..... Zo jammer.... Ze zeggen wel eens: het komt te paard en gaat te voet weer weg.... Nou, dan hoop ik dat 'het' maar een beetje tempo gaat maken....

De crochet along tot nu toe.....




Ik vond de ster vorige week zo leuk om te haken... maar blijkbaar had ik toch iets niet helemaal goed gedaan. Ik kwam in de eerste toer van deze week een heleboel steken te kort!! Pffft... dat was balen!!
Nou, toen heb ik de laatste toer uitgehaald en daar maar een aantal halve stokjes bij geproduceerd, 3 in plaats van 2 en toen kwam ik wel uit.... Ik zal 'm nog eens in een ander project proberen en dan uitvogelen wat ik verkeerd heb gedaan... Ik vond het er zo wel mee doorkunnen, dus dit is de ster à la Marian.....
Was tie bij jullie wel helemaal goed? Op de een of andere manier heb ik denk ik een steek te weinig opgenomen of zo... Hoewel ik wel 6 lussen op m'n haak had....
dit was m'n 'oude' ster....
en zo werd ie na het ontdekken van m'n fout.....

Verder vond ik de toeren voor deze week weer superleuk om te haken.... Die granny stripe blijft ook altijd leuk vind ik....
En zo ziet mijn deken er dus nu uit!! Tja, die kleuren fotograferen.... het wil maar niet goed lukken.... Ik vind ze op de foto een beetje flets.... In het echt zijn ze wel sprekender en kun je ook beter zien dat er groen èn geel in zit.....

Het wordt al een heuse 'deken', vinden jullie niet?  Op naar het volgende huiswerk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)