zaterdag 22 februari 2014

Aandacht gevraagd



Bij "De tante van Tjorven" las ik het blogbericht over warme dekens voor Stichting Charis, waarin er een oproep wordt gedaan voor warme dekens.

Ik citeer:

Het plan is om voor de winter 2014/2015 een flink aantal warme dekens op te sturen naar de Stichting Charis, die hulp biedt aan de zigeuners in Floresti in Roemenië. Wonend in huisjes, die vaak niet veel meer zijn dan een bouwval, waar wind en kou vrij toegang hebben, is het (hart-)verwarmend om weg te kunnen kruipen onder een deken die speciaal voor jou gemaakt is. Baby-, kinder-, en/of éénpersoonsdekens zijn welkom. De dekens mogen gebreid of gehaakt worden. Voor de liefhebbers van quilten; ook dat behoort tot de mogelijkheden.
Leuke ideeën voor zelfgemaakte dekens vindt u bijv. op www.hobbydoos.nl . Op deze site kunt u gratis een patroon downloaden. Breng gerust al uw handwerkende familieleden en kennissen op de hoogte van deze actie. Wellicht een leuk idee om met een groep aan de slag te gaan? 

De actie loopt tot en met 18 oktober 2014. Inleveren/opsturen naar Ineke van de Lagemaat, Papaverlaan 46, 2751 CD – Moerkapelle


Tot zo ver de tante...
Ik vond dit zo'n mooi project dat ik het ook onder jullie aandacht wil brengen.....
Wie weet hebben jullie nog wel iets liggen, of wil je iets maken voor dit project. Tenslotte is het nog lang geen 18 oktober!!

Laat je hart spreken!!

Daarom heb ik ook een linkje op mijn blog geplaatst (linker kolom).

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)