maandag 16 december 2013

Give away

Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer een half jaar aan het bloggen en vind het gewoon ontzettend leuk om mijn 'brouwsels' te publiceren. De diverse reacties erop inspireren mij steeds om door te gaan. Vooral als je met een groot project bezig bent en even in een dipje zit kunnen die je er juist 'door' helpen om toch vooral niet te stoppen maar naar het eindpunt toe te werken.

Nu heb ik ook al in de 20 volgers... Dat is natuurlijk helemaal leuk! Maar het zou gewoon leuk zijn als het er nog meer werden!

Vandaar dat ik heb besloten om een give-away te doen.
Het leek mij leuk om voor iemand onder mijn volgers een col te maken volgens dit patroon
wat ik gemaakt heb voor mijn dochter en later nog eens voor mijn man.

Wat moet je er voor doen?

Het is heel simpel:

* Volger zijn ofworden van mijn blog (via friendconnect)
* Een reactie achterlaten (en daarbij een voorkeur aangeven voor de kleur)
* Het hoeft niet, maar zou leuk zijn als je een link op je eigen blog zou plaatsen

Op 4 januari zal ik dan bekend maken wie de gelukkige winnaar is! En dan daarna als een razende aan de slag gaan. Wil je de col iets wijder? Dat kan, zeg het maar....

Ik hoop dat jullie meedoen!!

Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)