maandag 2 december 2013

Adventssjaal 2013 (1)

Dankzij dit blog heb ik de stap gewaagd!! Ik wil Anna hartelijk bedanken voor de moeite die ze genomen heeft, neemt en nog zal nemen om de sjaal 'leesbaar' te maken!

Ik ben dus begonnen met DE SJAAL!!!

Eerst heb ik de beschrijving eens doorgelezen....
Ben enthousiast geworden, wol gehaald,

en nu ben ik dus klaar voor dag 3!!!
dag 1 en 2

Ik weet nu al dat ik dit niet ga volhouden, elke dag, maar zo lang het lukt is het meegenomen.

Het resultaat vind ik mooi.

En jullie?
Wie breit er nog meer mee met de sjaal 2013?

Ben benieuwd of jullie het wel volhouden, elke dag... Ik vond het nog wel een klus, maar ik moest natuurlijk vandaag voor dag 1 èn 2....

Tot later!
Groetjes,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)