vrijdag 15 november 2013

Eindelijk....

Nadat moeders vertrokken was, het was me niet meer gelukt om alle draadjes op tijd af te werken, gauw het plaid/deken te voorschijn gehaald en alsnog de laatste draadjes afgehecht....

Nu heb ik 'm boven, op de logeerkamer, want het is nog niet zo'n dingetje wat je even in de kamer of zo neerlegt, netjes op 2 strandlakens opgespannen en er natte doeken overheen gelegd.

Nu maar hopen dat de randen ook mooi blijven....
Ze zien er zo wel aardig uit, maar je weet nooit wat het echt gaat doen vind ik.


En.... als ik moeders niet meer zie voor het Sinterklaasfeest heb ik in ieder geval een warm kado!!

Er valt me een pak van het hart....
Pffft het was veeeeel meer werk dan ik in eerste instantie inschatte... (gebeurt me trouwens vaker hoor)



Nu op naar m'n volgende OHW-tjes.... Maar dat zijn niet zulke hele grote projecten gelukkig... Nog een sjaal voor dochterlief
(van het inmiddels ook beroemde myboshi-garen, toen ik er aan begon wist ik helemaal niet dat het zo'n rage zou worden dat garen, ik kocht het gewoon omdat het me mooi leek, nog een Fenna-project 

en natuurlijk mijn plaid voor over de bank, maar dat heeft helemaal geen haast en hoeft ook niet perse binnen bepaalde tijd af...
Dat is zo'n lekker project om onder handen te houden....
Als er iemand is en je niet de hele tijd niks wilt doen... Zogenaamd 'praten en breien tegelijk' zeg maar.....



Fijn weekend allemaal!!
Een opgeluchte groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)