dinsdag 26 november 2013

2e kol

Gisteravond later op de avond was het best heel koud hier. 
Onze dochter heeft nooit gehoord van spulletjes netjes opruimen (dat doe mam wel als het haar in de weg ligt) en dus slingerde de nieuwe kol nog op de keukentafel.....
Mijn man moest nog even met de fiets weg en vond het erg koud. Hij had geen zin om zijn sjaal en handschoenen op te zoeken en zag de kol van dochterlief liggen. Die heeft hij maar even omgedaan! (had hij gelijk geen licht meer nodig op de fiets... ) Toen hij terug kwam kreeg ik de opmerking dat zo'n ding toch wel lekker warm was... De wind komt niet achter je kraag zo...
Aangezien manlief elke dag op de fiets naar zijn werk gaat, 15 km enkele reis, en dus alle weertypes moet doorstaan, zo ook deze kou (en dan is het nog niet eens echt winter, ach arme..) ben ik vanmorgen naar de Wibra getogen en heb me daar een paar bollen zwarte Saskia aangeschaft om voor manlief ook maar zo'n kol te breien....
Met dubbele draad en dan pennen 8 denk ik dat ie 'm wel snel om kan!!

Ben benieuwd wat ie er vanavond van zegt!!
Ga er nog even een flinke ruk aan geven... het is toch veel te somber om werkelijk iets te doen, behalve poetsen dan. (maar dat is nog steeds geen hobby van me....)



Groetjes maar weer!
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)