vrijdag 11 oktober 2013

Voortgang koubestrijding

Het project voor mijn moeder schiet al een beetje op....
Vandaag komen er als het goed is een paar bollen binnen waarmee ik een rand wil maken... Het idee zit al in mijn hoofd, maar weet nog niet goed hoe het uit gaat pakken. Ben wel benieuwd naar m'n bestelling...... Ik hoop jullie hierover later meer te vertellen.
Maar na bijna 2 dagen zwart/wit gekeken te hebben kon ik het gister toch niet laten ook nog even verder te gaan met mijn eigen OHW-je.....
Het schiet nog niet hard op, maar dat geeft niet. Ik werk er met veel plezier aan.
Trouwens... dat voor mijn moeder doe ik ook met veel liefde en plezier hoor! Maar dat wilde ik gister al wel af hebben.... alleen omdat ik het zo vervelend vind dat ze het echt altijd koud heeft....

Liefs,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)