dinsdag 15 oktober 2013

Proberen te haken......

Ik kon het gister natuurlijk niet laten hè......
Ik heb tijden in de boekjes zitten snuffelen..... terwijl ik eigenlijk wel eens heel hard door mijn huis heen zou moeten wil ik het een beetje glad hebben voor de vakantie...., maar goed, dat komt wel weer...
Maar omdat ik dus nog nooit 'tekeningen' heb gelezen leek het me wel zinvol om met een eenvoudig voorbeeld eens een probeersel te maken.....

Deze dacht ik, dat ziet er naar uit dat ik dat ook wel kan....

De tekening maar eens een beetje bestudeerd.....
Mmmm..... een stipje is een losse en een streepje een stokje.... een v-tje een vaste.... Nou, dat moet zelfs ik toch kunnen.... Even in mijn mandje grabbelen naar een 'wolletje' -dat zegt onze dochter altijd- een haaknaald en proberen maar....


Dit is het eerste resultaat!!


Het boek bleef angstvallig op schoot, want stel je toch voor dat ik er helemaal geen biet meer van snap.... Hoewel dit eigenlijk wel op de patronen voor inbreien lijkt.... En dat heb ik vroeger wel veel gedaan.....

En dat allemaal terwijl mijn andere oog telkens naar mijn OHW-tje werd getrokken!!
Dat schreeuwt er nl. om om af te zijn...... 
Ik wil moeders zo graag weer warm hebben!! Afijn... volgende week zal het vast wel lukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)