vrijdag 11 oktober 2013

Nieuwe wol

Vanmorgen m'n pakketje van debreiboerderij.nl ontvangen.
O, daar kan ik zo van genieten hè, als je nieuwe wol binnen krijgt....

Deze heb ik bedoeld om een rand om de plaid heen te haken. Eerst dacht ik om 4 'lappen' te breien en deze dan aan elkaar te haken. Nu echter is het idee alweer een beetje aangepast; misschien 2 'lappen' van groot formaat en dan 4 iets kleinere en dan deze tot een geheel vormen....
Het broeit nog een beetje in m'n bovenkamer....


Wat ik altijd zo leuk vind van Marieke van de breiboerderij is dat ze er eigenlijk altijd even een persoonlijk tintje aan geeft.
Door er even een geschreven briefje bij te doen... Tja.... het geeft voor mij gewoon iets extra's.

En dan nu maar hopen dat het wordt wat ik ervan verwacht...

Had ook nog twee bolletjes ander garen besteld om uit te proberen, maar die moeten ECHT nog even wachten.... Moeilijk, moeilijk... bijna niet vol te houden, dat weet ik nu al. Maar: tanden even op elkaar maar.

Ik ga in ieder geval nog even genieten van deze bolletjes.... Mmmmm.... Hebben jullie dat nou ook?


Buiten is het toch maar nat en triest -ik zit de hele dag met de lamp aan- en dan is het dubbel genieten als je nog een hobby hebt!!

Warme groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)