maandag 7 oktober 2013

Herfst

Het is nu wel echt herfst in het bos....


Zaterdag zijn we even naar het 'kastanjelaantje' geweest om te kijken of er al wat lagen. Nou, zeker lagen er wat!! Een hele emmer vol....


Dochterlief heeft ze geteld..... 582!!!!



Puberzoon ligt met mazelen ziek te zijn.... echt pukkelig is ie nu (maak je geen foto van hoor mam!) en dochter heeft dus wat voor hem gecreĆ«erd... 

Met een heus (ziekig ?) gezichtje erop....

En ik? Ik heb aan mijn kleed gewerkt.....
Het schiet niet hard op, maar het vordert gestaag.

Zat net even te bloggen en zag op de site van Hannie HaakZaken heel ijverig is geweest. Ze heeft een mooie sjaal gemaakt voor de 500 ste volger!!
Nou, ik wist het wel!!
Neem gerust een kijkje op haar blog! Ik doe het ook regelmatig.
Persoonlijk vind ik het een superlief gebaar en zou hem best willen hebben..... maar helaas, ik volg haar al.
Het is trouwens nog wel een idee voor mezelf. Niet natuurlijk bij de 500 ste volger, maar wie weet bij 100? Moet nog eens kijken hoe hard ik gevolgd word....

Nou, puberzoon heeft weer aandacht nodig, dus gaan we weer onze moederlijke plichten vervullen.....
Hij is nooit ziek, dus mag best een beetje vertroetelt worden.... (laat ie 't zelf niet horen natuurlijk, dat is STOM)

Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)