dinsdag 15 oktober 2013

Haakboekjes

Ik mag altijd graag een beetje rondsnuffelen op Marktplaats....
En omdat haken echt wel een beetje mijn ding is geworden de laatste tijd -vroeger breide ik alleen maar- snuffelde ik nog wel eens op boekjes voor haakpatronen.
Zo ben ik al lang op zoek naar een leuk patroontje voor een kleedje, op mijn salontafel en eventueel op de eethoek.... Ik zag altijd leuke kleedjes voorbijkomen op blogland, maar kon niet echt een keuze maken...
Bij Michelle maakt (klik hier) zag ik een keer een leuk boekje voorbijkomen.... Toen dacht ik: als ik dat nog eens te pakken kan krijgen...
En wat schetst mijn verbazing?
Op Marktplaats vond ik het!!
 En ik kon er op een geschikte manier aankomen!!
Gister werd het bezorgd!! En het ziet er nog zo netjes uit!!

Ook vond ik nog een ander boekje, wat er ook al zo netjes uitzag.... 
Ik heb ze eens doorgebladerd en ben bang dat ik geen keus kan maken.......
Ook het 'lezen' van het patroon, wat volgens Michelle makkelijker is dan een uitgeschreven patroon, zal nog wel de nodige strubbelingen geven....


Maar...... dan kan ik Michelle altijd nog wel om hulp vragen. Toevallig heeft ze gister een stukje geblogd over het lezen van een getekend patroon.... Dat ga ik zeker goed in me opnemen!!
Zij maakt zulke mooie kleedjes..... Kijk gerust eens op haar blog (klik hier)!!

Ga straks onder de koffie nog eens even lekker door de boekjes bladeren...... En wie weet kan ik een keuze maken en kan ik volgende week -als we met vakantie zijn- alvast een beginnetje maken.....

Maar eerst moet mijn 'moeder-project' af..... Misschien is het nog wel leuk om een rand uit een van de boekjes er omheen te haken.... Weet het nog niet precies... Dat blijft ook maar borrelen.....

Fijne dag nog!!

Lieve groet,
Marian.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Meest bekeken in dit blog.....(Top 5)